SoVa знає про все!

Кава в одноразових стаканах – флешмоб сучасності

Звичка пити каву на ходу прийшла до нас з Заходу. Першими її започаткували американці, створивши цілу мережу закладів швидкого харчування та  видачу страв і напоїв на винос. І якщо раніше ми трошки соромились пити та їсти на ходу, то тепер каву в руках перехожих бачимо всюди…

 

 

Керівник одного з кращих виробників одноразових стаканів в Україні – Super Cup розповідає, що раніше їх продукція користувалась попитом лише для вендингових апаратів та деяких оптових фірм, що продають одноразовий посуд на ринку. Сьогодні ж масова звичка пити каву на ходу, в дорозі, та навіть брати приготований напій додому заставляє майже всі заклади харчування переформатовуватись і надавати послугу “coffe to go” для своїх відвідувачів, не кажучи про масове відкриття міні-кофеен.

 

 

 

 

Не будемо розповідати про переваги застосування одноразового паперового стакану, який є досить гігієнічним, зручним та легко утилізується, без шкоди для природи, на відміну від пластикового. Але зупинимось на тому, що одноразовий стакан розглядається в торгівлі не лише, як посуд для видачі гарячих напоїв, – він слугує ефективним рекламним носієм. Назва бренду або рекламний слоган знаходиться прямо в руках ваших споживачів, вони споглядають його під час приємного споживання улюбленої кави чи іншого напою, що закріплює в свідомості позитивну асоціацію. Саме  тому сьогодні існує ціла мода на паперові стакани – їх розробляють дизайнери, вишукуються улюблені мотиви та гарні кольори, друкуються позитивні надписи та зображення. І все це лише для того, щоб ми з вами відмітили для себе привабливість стаканчику з кавою, та через декілька хвилин викинули його у сміття.

 

 

 

Новинкою у асортименті стаканчиків стали гофровані вироби. Вони мають приємну ребристу поверхню, виглядають об’ємно та дорого, до того ж краще ізолюють тепло, утримуючи його в напої та захищаючи руки від опіку. Гофровані стакани можуть собі дозволити авторитетні кав’ярні та автозаправки, тому що їх вартість в закупці дещо дорожче. Але й вигляд набагато кращий!

 

 

Особливості виробництва

 

Якщо на перший погляд стаканчик з паперу – досить простий виріб, його виробництво – технологічний і важливий процес, який складається з послідовних етапів. Наш партнер – Компанія Super Cup ділиться особливостями цієї роботи.

 

  1. Спочатку замовляється картон, з якого будуть виготовлені стаканчики. Він приходить у великих рулонах з Фінляндії, має велику вагу і відповідає певним вимогам щодо щільності та інших параметрів.
  2. Далі рулон розрізається на шматки для можливості широкоформатного друку зображення стаканів. Є варіант, що заготовки друкуються одразу на рулоні. За замовленням наноситься індивідуальний малюнок, логотип, дизайн клієнта.
  3. З допомогою спеціального обладнання заготовки стаканчиків вибиваються з листів та фасуються по кількості для виробництва.
  4. Окремо ведеться вирізка дна стаканчика, яке відповідає певному розміру заготовки та місткості майбутнього виробу.
  5. На швидкісному станку відбувається склейка дна з боковинами та підгиб верхнього краю виробу, гофрування та ламінування за необхідності.
  6. По транспортувальному каналу стаканчики потрапляють в фасовочний відділ, де пакуються в одноразові пакети і коробки.

 

На всіх етапах виробництва важлива чіткість і послідовність дій персоналу, вірне налаштування обладнання, достатність вибраних заготовок для безперебійності процесу. На кожному пункті роботи стаканчики проходять контроль і відбраковуються при наявності навіть незначних невідповідностей еталону, а під час пакування визначена кількість стаканів відбирається для проходження тесту на протікання. Під час тестування у стакани наливається спеціальний агресивний розчин, який дає знати, чи може стаканчик потекти в руках у кінцевого споживача, що є недопустимо для виробника.

 

 

 

Саме так, уважно і відповідально команда професіоналів створює яскраві і гарні, чисті і приємні паперові стаканчики, які ми через декілька хвилин після отримання викидаєм у сміття…

 

Життя паперового стакану недовге, але місія його – відповідальна і важлива. Смакуйте з задоволенням!