SoVa знає про все!

Як збільшити конверсію сайту

У відео Ілляна Левіна, директор по маркетингу в Скобеев і Партнери, розповість Лайфхаки зі збільшення конверсії сайту.

«- Я внесу маркетингову хвилю у ваше сео-життя. Я розповім, як ми вибудовуємо це всередині. Сьогодні ми розберемо кейси, шаблони та інструкції. »

 

ПРО конверсії

Є три групи елементів, які в принципі можуть впливати на конверсію сайту. Це продукт, продавець і покупець.

ПРОДУКТ

Стандартна формула, за якою робиться Лендінг, починається з відповіді на питання: «чому я повинен купити саме цей продукт?».

Люди купують з двох причин:
• те, що принесе їм користь
• чи то, що позбавить від шкоди.

Елементи групи продукту наступні:
• Що отримає клієнт
• Технічні характеристики
• Фото і відео
• Статистика, сертифікати
• Вигоди від покупки
• Термін окупності
Вони всі стандартні, але головне завдання – не розмістити їх на сайті, а правильно упакувати в графіку і тексти.

Етапи продажу, через які користувач проходить на сайті:
• Заволодіти увагою
• Утримати увагу
• Донести цінність
• Привести до дії

Поради від Ілляни:
1. На першому екрані сайту для захоплення уваги найкрутіше працюють: люди, діти, тварини. Люди купують людей! Навіть якщо ви пишете ті ж самі слова і пропозиції, без зображення людей Лендінг просуваються гірше. Хоча б одна форма на сайті повинна бути з людиною. З консультантом, якому подзвонить клієнт. У блок про компанію розмістіть кого-небудь з ЛПР або співробітників.

2. На одному екрані ми продаємо тільки 1 річ: ніколи не змішуйте тепле з м’яким. Або продавайте компанію та її переваги, або продавайте знижку на якусь послугу!

3. Перше правило Ільяхова для копірайтера «Як писати тексти» – це писати простими словами. Якщо копірайтер написав текст, його повинна зрозуміти навіть п’ятирічна дитина. Якщо за п’ять секунд ви не можете пояснити, чим займаєтеся, це неправильно.

4. Друге правило Ільяхова «Як писати тексти» – вигода для клієнта, а не характеристика продукту, щоб не залишалося питання: «Ну і що?». Наприклад, варто писати не «акумулятор пилососа на 25000 мАч», а акумулятор на 2,5 години безперервного прибирання.

5. Перестаньте говорити про те, який у вас класний продукт – завжди йдіть від потреби клієнта. Формула, за якою копірайтери повинні писати текст: «ваша вигода, тому що наш продукт».

6. Показуйте різні деталі і сценарії «як це працює в справі», змушуйте клієнтів фотографувати і надсилати вам деталі.

7. Завдання копірайтера: в тексті продавати повинно кожне слово.

8. Не забудьте про доказ тез фактами.

 

ПРОДАВЦІ

1.Продавець повинен дати відповідь на питання в тексті: «чому я повинен купити саме у вас?» У формі унікальної торговельної пропозиції, а не стандартної пропозиції конкурентів. Знайдіть свою конкурентну перевагу.

2. Правило аргументації: обґрунтуйте перед клієнтом, чим ви краще. Перестаньте говорити про те, що ви робите і говоріть про те, чим ви клієнту дійсно корисні.
Наприклад:
– Я займаюся просуванням сайтів.
– І що? 900 компаній у цій галузі теж просувають сайти.
– Я 100% виведу ваш сайт в ТОП, даю вам фінансову гарантію.Це працює.
А те, що ви просуваєте сайти … Та їх всі просувають, навіть школярі просувають. Тобто обґрунтуйте, ви ж експерти!

3. Три види позиціонування, які ніколи не можна змішувати:
Результативність – ми такі ж, як і всі, але робимо це трохи ефективніше, швидше …
b. Спеціалізація – ми робимо це вже 20 років, «собаку на цьому з’їли», у нас досвід за плечима.
c. Ми недосяжні – у нас є ноу-хау, якась послуга або апарат, якого ніде немає, «ми робимо сайти трохи швидше за рахунок нашої технології» і т.д.
Потрібно знайти один акцент, який ви будете закладати в голови цільової аудиторії.

4.Порівняння з конкурентами в коректній формі: у нас ось так, а у звичайних оптимізаторів по-іншому.

5. Покажіть бренди на своєму сайті. Підтримайте ідею в заголовку. Люди читають тільки заголовки «Граємо у вищій лізі: кращі вибирають кращих». І не читаючи сірий текст, користувачі відразу переходять на значки брендів, асоціюють вашу компанію з брендами, навіть якщо не факт, що всі ці бренди з нами працюють. Ось так відбувається маніпулювання увагою по сторінці.

6.Відгуки краще з’єднати з кейсами, а не розкидати по різних сторінках.

7.Розповідайте, скільки з вами клієнти заощадили або скільки заробили.

8. Покажіть етапи, через які клієнт буде проходити. І найкраще – об’єднайте етапи зі строками виконання.

9. Рейтинги. Знайдіть який-небудь маленький нішевий рейтинг і станьте там першими. Клієнти все-одно не розуміють різниці між рейтингами у вашій сео-сфері.

10. Зараз найкрутіше працюють відгуки і проблема в тому, де їх взяти. Запропонуйте якийсь невеликий подарунок клієнту, змотивуйте людей залишати відгуки.

11. Притуліться до бренду. Дізнайтеся у клієнта про його досягнення і розкажіть про них. Покажіть, які «зірки» купують у вас.

 

КЛІЄНТИ

  • Відповідаємо на питання: «чому я повинен купити за цією ціною?» І «чому я повинен купити саме зараз». Якщо ви показали ціну – обґрунтуйте,що всередині цієї ціни.
  • Якщо у вас великі цінники – ніколи їх не округляйте.
  • Якщо ціна висока-дайте замовникам халяви.
  • Якщо ви показуєте на сторінці знижки, показуйте поруч з ними маленькі слова. І не давайте округлені знижки.

 

А якщо ви хочете отримати гарний та ефективний текстовий контент, звертайтесь до професіоналів копірайтерів. Автори копірайтингового агентства «Weblana» виконають замовлення зі знанням маркетингу, психології споживачів та актуальних методів сео-оптимізації сайтів.

 

Please follow and like us: