Найкращі тенденції у бізнесі та технологіях у 2021 році

Уявімо собі досвід клієнтів у світі після Ковіда. Слід передбачити, що зміни в уподобаннях споживачів та бізнес-моделях переживуть негайну кризу. Після того, як споживачі пристосуються до нових цифрових або віддалених моделей, деякі з них назавжди змінять очікування людей – прискорюючи зміни, що вже йшли до кризи.

Цифрове кочівництво, благодійність та цілі сталого розвитку  стануть популярними ключовими словами в 2021 році, і ми також побачимо швидкі зміни у провідних технологічних та ділових інноваціях – все це базується на досвіді людей під час пандемії.

Ось декілька технологічних та ділових тенденцій, які ми побачимо у 2021 році.

Тенденція 1: Революція у розробці ліків із вдосконаленим тестуванням Covid-19 та розробкою вакцин Covid спричинила серйозне потрясіння у фармацевтичній галузі, зробивши випробування ліків швидшим та легшим.

Дослідники призупинили багато традиційних клінічних випробувань або перейшли до віртуальної структури шляхом проведення онлайн-консультацій та віддаленого збору даних. Віддалені клінічні випробування та інші зміни можуть назавжди змінити фармацевтичний розвиток. Ми бачили швидкі розробки тестових наборів Covid-19 у всьому світі, а також надзвичайно швидку розробку вакцин фармацевтичними компаніями, що базуються в США та Великобританії: Pfizer, Moderna та AstraZeneca. І Pfizer, і Moderna розробили вакцини проти мРНК, перші в історії людства та величезні технологічні інновації. Протягом 2021 року ми побачимо більше нововведень як у тестових наборах Covid-19, так і в нових кандидатах на вакцину.

Тенденція 2: Постійне розширення віддаленої роботи та відеоконференцій. Протягом пандемії ця галузь швидко зростала, і вона, ймовірно, буде продовжувати зростати в 2021 році. Zoom, який виріс зі стартапу в 2011 році і став публічним у 2019 році, став загальновідомою назвою під час пандемії. Інші існуючі великі корпоративні інструменти, такі як Webex Cisco, Teams Microsoft, Google Hangouts, GoToMeeting та Verizon BlueJeans, також пропонують найсучасніші системи відеоконференцій, що полегшують віддалену роботу по всьому світу. У віддаленому робочому секторі виникає багато нових підприємств. Стартапи Bluescape, Eloops, Figma, Slab та Tandem надали візуальні платформи для співпраці, що дозволяють командам створювати та обмінюватися вмістом, взаємодіяти, відстежувати проекти, навчати співробітників, виконувати віртуальні заходи зі створення команд тощо. Ці інструменти також допомагають розподіленим командам відстежувати спільне навчання та документацію. Користувачі можуть створити віртуальний офіс, який повторює роботу особисто, дозволяючи колегам легко спілкуватися та співпрацювати один з одним.

Тенденція 3: Безконтактна доставка та розрахунки залишаються новою нормою. У США спостерігається збільшення на 20 відсотків безконтактних операцій, причому різні галузі впроваджують альтернативні процеси. Безконтактна доставка – це нова норма. DoorDash, Postmates та Instacart пропонують варіанти доставки, які, як повідомляється, покладаються на бажання клієнтів звести до мінімуму фізичний контакт. Grubhub та Uber Eats також розширили можливості безконтактної доставки, і продовжать це робити в 2021 році. Китайські програми доставки, такі як Meituan, яка була першою компанією в Китаї, яка впровадила безконтактну доставку в Ухані, почали використовувати автономні транспортні засоби, щоб допомагати виконувати замовлення продуктів клієнтам. Поки Meituan тестував цю технологію минулого року, компанія нещодавно публічно запустила цю послугу. Китай – не єдина країна, яка прагне перенести роботизовані поставки на наступний етап. Американські стартапи Manna, Starship Technologies та Nuro вирішують цю проблему за допомогою робототехніки та додатків на основі штучного інтелекту.

Тенденція 4: Телездоров’я та телемедицина процвітають. Заклади, особливо в галузі охорони здоров’я, працюють над зменшенням впливу Covid-19 на пацієнтів та робітників. Багато приватних та державних практик почали впроваджувати більше пропозицій телемедицини, таких як відео-чати з лікарем-пацієнтом, Відвідування дистанційної медицини зросли на 50 відсотків порівняно з рівнем до пандемії. IHS Technology передбачала, що до 2020 року 70 мільйонів американців будуть користуватися телемедициною. З того часу Forrester Research прогнозує, що кількість візитів віртуальної медичної допомоги в США досягне майже мільярда на початку 2021 року. Teladoc Health, Amwell, Livongo Health, One Medical та Humana – деякі з публічних компаній, що пропонують телемедичні послуги для задоволення поточних потреб. Стартапи не відстають. Стартапи, такі як MDLive, MeMD, iCliniq, K Health, 98point6, Se nse.ly та Eden Health також внесли свій внесок у задоволення зростаючих потреб у 2020 році, і продовжуватимуть пропонувати креативні рішення в 2021 році. У 2021 році можемо очікувати розвиток медичних послуг у галузі біотехнологій та штучного інтелекту для підтримки діагностики, роботи адміністратора та роботизованого медичного обслуговування.

Тенденція 5: Інтернет-освіта та електронне навчання як частина освітньої системи. Covid-19 швидко змінив індустрію електронного навчання та онлайн-освіти. Протягом цієї пандемії 190 країн в якийсь момент застосували закриття шкіл в масштабах всієї країни, що зачепило майже 1,6 мільярда людей у ​​всьому світі. Існує велика можливість у школах, коледжах і навіть тренерських центрах проводити заняття за допомогою відеоконференцій. Багатьом установам насправді рекомендували проводити частину своєї навчальної програми в Інтернеті навіть після того, як все нормалізується. 17zuoye, Yuanfudao, iTutorGroup та Hujiang у Китаї, Udacity, Coursera, Age of Learning та Outschool у США та Byju’s в Індії – одні з найкращих платформ онлайн-навчання, які служили світовій спільноті під час пандемії та продовжуватимуть робити це.

Тенденція 6: Посилений розвиток інфраструктури 5G, нових додатків та комунальних послуг. Немає сумнівів, що попит на швидкісний Інтернет та перехід до добре обладнаних будинків, розумних міст та автономної мобільності підштовхнули розвиток Інтернет-технологій 5G-6G. У 2021 році ми побачимо нові оновлення інфраструктури та утиліт або розробки додатків як від великих корпорацій, так і від стартапів. Багато телекомунікаційних компаній готові поставити 5G, причому Австралія запровадила його до Covid-19. Verizon оголосив про величезне розширення своєї мережі 5G у жовтні 2020 року, яке охопить понад 200 мільйонів людей. У Китаї розгортання 5G відбувається швидко. Але Ericsson займає лідируючі позиції у світі. В даний час більше 580 операторів інвестують у 5G. Понад 35 країн вже запустили комерційні послуги 5G. Стартапи, такі як Movandi, працюють, щоб допомогти 5G передавати дані на більші відстані; стартапи, включаючи Novalume, допомагають муніципалітам управляти мережею загального освітлення та даними розумних міст за допомогою датчиків. Nido Robotics використовує безпілотники для дослідження морського дна. За допомогою мереж 5G ці безпілотні апарати допомагають краще орієнтуватися та використовують IoT для спілкування з пристроями на борту. Стартапи, такі як Seadronix з Південної Кореї, використовують 5G для живлення автономних кораблів. Мережі 5G дозволяють пристроям працювати в режимі реального часу і допомагають суднам подорожувати безпілотними. Розвиток технологій 5G та 6G буде керувати проектами розумних міст у всьому світі та підтримуватиме автономний сектор мобільності в 2021 році.

Тенденція 7: Робототехніка, онлайн-торгівля та промислова автоматизація швидко зростають. У 2021 році ми очікуємо величезного попиту та швидкого зростання штучного інтелекту та технологій промислової автоматизації. Оскільки виробничі та постачальні ланцюги повертаються до повноцінної роботи, дефіцит робочої сили стане серйозною проблемою. Автоматизація буде ключовим альтернативним рішенням для управління виробництвом. Деякі з найкращих компаній, що надають технології, дозволяють автоматизувати галузь.

Тенденція 8: Зростає використання технологій віртуальної реальності та доповненої реальності. Доповнена реальність та віртуальна реальність значно зросли в 2020 році. Ці захоплюючі технології зараз є частиною повсякденного життя – від розваг до бізнесу. Прихід Covid-19 спонукав до впровадження цієї технології, оскільки бізнес звернувся до моделі віддаленої роботи, а спілкування та співпраця поширюються віртуально. Заглиблюючі технології інновацій дають неймовірне джерело трансформації у всіх секторах. Аватари, навігація в приміщенні, дистанційна допомога, інтеграція, мобільність, хмара, віртуальні спортивні події, відстеження очей та розпізнавання виразів обличчя стануть незамінними в 2021 році. Прийняття технологій прискориться зі зростанням мережі 5G та розширенням пропускної здатності Інтернету. Такі компанії, як Microsoft, Consagous, Quytech, RealWorld One, Chetu, Gramercy Tech, Scanta, IndiaNIC, Groove Jones тощо, відіграватимуть значну роль у формуванні нашого світу найближчим часом не лише завдяки різним додаткам AR та VR, але також як прапорець усіх віртуалізованих технологій.

Тенденція 9: Постійне зростання мікромобільності. Хоча на початку поширення Covid-19 на ринку мікромобільності спостерігалося природне уповільнення, цей сектор вже відновився до рівня зростання до Covid. Використання електронних велосипедів та скутерів – це так оскільки вони розглядаються як зручні транспортні альтернативи, які також відповідають соціальним нормам дистанції. Очікується, що порівняно з днями до Ковіда ринок мікромобільності зросте на 9 відсотків для приватної мікромобільності та на 12 відсотків для спільної мікромобільності. Існують сотні миль нових велодоріжок. Мілан, Брюссель, Сіетл, Монреаль, Нью-Йорк та Сан-Франциско запровадили понад 20 миль спеціальних велодоріжок. Уряд Великобританії оголосив, що продажі дизельних та бензинових автомобілів будуть заборонені після 2030 року, що також викликало інтерес до мікромобільності як одного з альтернативних варіантів. Стартапи є провідними новинками в області мікромобільності. Bird, Lime, Dott, Skip, Tier і Voi – ключові стартапи, що ведуть світову галузь мікромобільності. Китай вже бачив, як кілька стартапів з мікромобільності досягли статусу, включаючи Ofo, Mobike та Hellobike.

Тенденція 10: Постійні інновації з автономним водінням. Значний прогрес у технології автономного водіння ми побачимо протягом 2021 року. Нещодавно Honda оголосила, що буде масово виробляти автономні машини, які за певних умов не потребуватимуть втручання водія. Автопілот Tesla не тільки пропонує центрування смуги руху та автоматичну зміну смуги руху, але з цього року також може розпізнавати знаки швидкості та виявляти зелене світло. Ford також приєднується до перегонів, очікуючи запуску служби автономного керування автомобілями у 2021 році. Компанія може також зробити такі транспортні засоби доступними для певних покупців вже в 2026 році. Інші виробники автомобілів, включаючи Mercedes-Benz, також намагаються інтегрувати певний рівень Технологія автономного водіння в своїх нових моделях з 2021 року. GM має намір розгорнути свою функцію Super Cruise з вільним керуванням до 22 автомобілів до 2023 року. Жорстка конкуренція на ринку також прискорює ріст технологій, що керують власними силами, в інших компаніях, включаючи Lyft та Waymo. На придбання стартапів у цій галузі витрачено мільярди доларів: GM придбала Cruise за 1 млрд доларів; Uber придбав Отто за 680 мільйонів доларів; Ford придбав Argo AI за 1 млрд доларів; і Intel придбала Mobileye за 15,3 млрд доларів.

Розвиток технологій у 2021 році буде певним продовженням 2020 року, але вплив Covid-19 буде змінюватися протягом року. Багато наших нових способів поведінки стануть частиною нової норми в 2021 році, допомагаючи стимулювати великі технологічні та ділові інновації.

Стаття створена за матеріалами Inc.com.