SoVa знає про все!

Підбір асортименту дитячого магазину головних уборів

Дрібний осінній дощ, вітер та осінній настрій не довго думаючи прийшли на заміну спекотним літнім дням. Це заставляє батьків негайно бігти до магазинів, шукаючи теплі головні убори для своєї малечі. Але чи готові роздрібні торгові точки до піку попиту на дитячі головні убори?

 

За статистикою пік продажу осінніх та зимових головних уборів припадає на вересень та жовтень. Саме в цей час споживачі готуються до холодного сезону і здійснюють 80% покупок теплих дитячих головних уборів.

 

Як поповнити асортимент найкращими позиціями

Задовольнити сучасних споживачів не просто. Вони вимагають високу якість, сучасність та доступність шапок для дітей. Тому перш ніж купити головні убори для дітей оптом, слід спланувати асортимент.

  • Розподіл по віковим позиціям. Умовно всі дитячі шапки можна поділити на такі категорії: для немовлят, дітей дошкільного віку, молодших школярів та підлітків 11-12 років. Починаючи з 8-9 класу діти вже не хочуть носити дитячі шапки і купують їх в дорослих магазинах, тому на цю аудиторію розраховувати не варто. Відповідно до віку варто розуміти, що немовлятам надягають по дві шапки, які мають бути максимально зручні для сну. Діти від 6 місяців до року на прогулянках вже майже не сплять, їх шапочки мають бути максимально зручними для руху та надійно фіксуватись від самостійного зняття. Дошколярики полюбляють яскраві шапки з надписами, декором та улюбленими героями, а школярі обирають біль стримані та «дорослі» головні убори.

 

  • Розподіл за ціною. У магазині має бути хоча б дві цінових лінійки, які охоплять споживачів різного сегменту. Для одних перевагою стане нижча ціна дитячої шапки, а хтось міркує, що дорожча шапка більш якісна.

 

Даючи споживачу вибір  хоча б з двох товарів роздрібна торгова точка збільшує шанс купівлі на 50%.

 

  • Вибір різних фасонів та декору. Всі мають різні смаки і опиратись тільки на власний при підборі асортименту не можна. Для когось той милий бантик на шапці стане аргументом купівлі, а хтось буде шукати шапку без прикрас.

 

  • Пропозиція декількох варіантів кольорів одного товару. Минули ті часи, коли в продажу буди лише сині та червоні шапки для дітей. Сьогодні клієнт хоче приміряти декілька кольорів та обрати той, що пасує йому найбільше. Тому краще купити оптом партію дитячих шапок, де кожна позиція представлена  у 3-5 варіантах кольорів.

 

  • Комплекти. Гарно користуються попитом споживачів комплекти з шапки і шарфа, снуда чи хомута. Полюбляють клієнти придбати одразу і рукавички або печатки, що пасують до головних уборів. Ці маленькі переваги дозволяють значно підвищити виручку магазину, покращити лояльність покупців.

 

Якщо ви досі шукаєте гарного постачальника головних уборів для дітей, бажаєте вигідно купити дитячі шапки, комплекти, рукавиці ті інші аксесуари оптом від виробника, рекомендуємо переглянути асортимент оптового складу-магазину Світ шапок та замовити пробну партію товарів. SoVa рекомендує цей інтернет-магазин, враховуючи його позитивну ділову репутацію та великий досвід роботи на ринку.