
В час швидкісного розвитку віртуальних та мобільних технологій важко встигнути своєчасно подавати інформацію своїм читачам. Автори інтернет-видань та онлайн-магазинів постійно шукають нові шляхи просування своїх продуктів, цікавляться актуальними можливостями доступу до аудиторії.
Соціальні мережі
Перший і найбільш швидкий плацдарм для донесення інформації на сьогодні безумовно – це соцмережі. Правдиві повідомлення, чутки і фейки розлітаються тут як гарячі пиріжки і тільки згодом громадськість починає відрізняти правду від брехні. Просування інтернет-магазинів, бізнесу та статей в соцмережах має один недолік – відносно мала кількість охоплення потенційних клієнтів. Навіть при створенні достатньо великих груп це середовище більше підходить для обміну чутками та рекомендаціями. Як тільки ви починаєте нав’язувати читачам свій товар – вони рано чи пізно відмовляться активно відповідати на пропозиції.
Просування за допомогою каталогів і електронних дошок оголошень
Такий варіант може слугувати тільки візитівкою, яка приводить на сайт і знайомить з діяльність більш доступно. У форматі каталогу неможливо повноцінно викласти потрібний контент, переконати покупців у перевагах свого товару, викласти всі його позитивні якості.
Паперова реклама у вигляді листівок, брошур, журналів

Цей контент досі використовується, проте активно втрачає свої позиції. Перехожі на вулиці відвертаються від роздавачів листівок, водії в автомобілях відмовляються опускати скло, а паперові журнали і брошури читаються хіба що на спеціалізованих виставках. Реклама у журналі не привертає уваги, а коштує досить дорого.
Контент на корпоративному сайті в інтернеті
Ось лідер, що заслуговує справжню увагу потенційної аудиторії. Знайшовши відповідь на потрібний запит клієнт переходить на сайт компанії і швидко вивчає його контент. Якщо за перших пару хвилин зацікавленість зростає – інформація вивчається більш детально і є шанс досягнення продажу продукту або послуги. Якщо є веб-сайт не зацікавив відвідувача з перших сторінок – він повертається до подальшого пошуку. Як потрапити в бажаний ТОП сайтів і отримати переважну більшість аудиторії – це питання до спеціалістів. Не варто самостійно вигадувати способи просування в інтернеті та шукати шляхи до електронних мізків Google, краще довірити створення сайту і текстового контенту фахівцям, які знають свою роботу і мають практичний досвід.