SoVa знає про все!

Який тип обрати для свого сайту

Існує простий поділ сайтів за типами: візитка, корпоративний, інтернет-магазин, лендінг-пейдж. Коротко зупинимося на кожному:

 

Типи сайтів та їх особливості:

  • Сайт-візитівка – електронна презентація компанії або особистості, вона коротко викладає основні ваші пропозиції. Функціонал візитки зазвичай не передбачає електронних продажів, каталогу з товарами і розгорнутої структури сторінок. Візитку можна уявити, як яскраву і красиву фотозону, на тлі якої ви можете позиціонувати себе.• Корпоративний сайт – створюється не тільки великими корпораціями, а й компаніями, охочими заявити про свій бізнес в мережі. Основна відмінність корпоративного сайту – солідність, дизайн зазвичай виконується в корпоративних кольорах, є докладне викладення виду діяльності, структури підрозділів, характеристика товарів і послуг. Пропонуються розгорнуті варіанти зворотного зв’язку з компанією. Корпоративний сайт можна порівняти з віртуальним офісом – діловий, красивий і корисний.

    Інтернет-магазин – подібно до хорошого супермаркету зустрічає клієнта вигідними пропозиціями. Основне його завдання – продавати: швидше, вигідніше і більше інших конкурентів з віртуального світу. Процес купівлі в магазині має бути приємним з порогу, тобто з першої сторінки, на яку приходить покупець. Структура каталогу товарів або послуг повинна бути простою і логічною. Всі товари зобов’язані оснащуватися привабливими фото, короткими описами, технічними або іншими характеристиками. Важливий момент – ціна, вона повинна бути вказана обов’язково, так як питати і чекати відповіді на пошту сучасні покупці не будуть.

    Лендінг пейдж або сайт-односторінник. Як правило, такий сайт-простирадло створюється під певну рекламну акцію або кампанію, хоча деякі представники бізнесу вибирають дизайн «ленду» замість корпоративного сайту. Але лендинг має свої особливості. Основний плюс – його продає візуальний дизайн: картинки – великі і ефектні, текст – лаконічний, наявність кнопок «подзвонити», «замовити», «запитати» … Але мінус стисненого контенту – в неможливості розповісти світові про всю красу вашої компанії і слабкій вазі, як окремого веб-майданчика, що вимагає постійної фінансового підживлення для розкрутки.

Існує й більш розгорнена класифікація та типи структур веб сайтів:

 

Враховуючи види веб сайтів за призначенням та розуміючи мету створення сайту, можна визначити, який тип вам більше підходить, і розвивати ресурс у відповідному напрямку. Найпоширеніші два різновиди веб сайтів: корпоративний та інтернет-магазин.

Please follow and like us:

1 thought on “Який тип обрати для свого сайту

Comments are closed.