SoVa знає про все!

Яким має бути сучасний сайт

Власний сайт – ще один крок до сучасності, можливості внести своє «я» в безмежний світовий океан інформації. Якщо ви замислюєтеся про створення власного сайту читайте корисні поради…

1. При створенні сайту, задайте собі питання: навіщо він вам?

Якщо хочете створити просто сучасний красивий сайт, який не соромно показати друзям, краще зупинитися на візитці або блозі. А якщо розумієте, що веб-майданчик може і повинен приносити дохід – подумайте про ресурс, який зможе заробляти. Сайт в інтернеті – необхідність, як для соло фахівця в бізнесі, так і для компанії. Різновиди веб сайтів можна обирати відповідно до поставленої мети.

 

2. Чи готові ви конкурувати і вкладати у свій сучасний сайт?

Багато хто не замислюються , що щоденно в мережу викидаються тисячі нових веб-майданчиків, добре, що віртуальний простір поки досить «гумовий» і готовий прийняти всіх.

На початку 2000-х в мережі налічувалося понад 10 млн сайтів. У 2014 р. аналітична компанія Netcraft опублікувала звіт про наявність 1 млрд. сайтів. У 2017р. була озвучена цифра 2,9 млрд. До 2020 р. прогнозується зростання до 5 млрд. веб-майданчиків.

Але мільйони сайтів-малюків вмирають, не встигнувши народитися. У кращому випадку власники купують їм адресу (домен) і місце під Гуглом у вигляді хостингу (сервер, на якому розміщується інформація), а далі власники не завжди доходять до наповнення своїх підопічних текстами.

Найгірший варіант стартапу – розміщення шаблонних безкоштовних сайтів – конструкторів на платформах, які заробляють на рекламі, абсолютно не даючи просування сайтам-квартирантам.

Вирішивши запустити свій майданчик, потрібно бути готовим до повного первинного наповнення та подальшої тематичної підтримки. Але про це пізніше. Розглянемо, яким повинен бути сучасний website.

 

 

3. Сайт повинен бути зручним

Пройшли часи, коли користувачі шукали щось на сайтах. Сьогодні рівно за три секунди ми оцінюємо, чи підходить нам сторінка, чи виправдовує запити, якщо ні – зворотна дорога в топ Google коротша, ніж ходіння по сторінках вашого сайту та пошук номера телефону.

Юзабіліті або зручність сайту – основний критерій, за яким його оцінюють 93% споживачів.

Про фактори юзабіліті читайте детальніше

 

4. Мобільна адаптивність

Раніше доступність для формату мобільних пристроїв вважалася нормою юзабіліті, а сьогодні це основний пріоритет при створенні будь-якого сайту. Велика частина користувачів заходить в інтернет з мобільних телефонів, смартфонів, планшетів, ноутбуків, незабаром – і наручних годинників. Це визначає розміри графіки, кнопок навігації, стислості і зручності читання контенту на малих екранах.

Адаптивність – не просто сучасний тренд, а необхідність, так як 50-70% трафіку надходить з мобільних пристроїв.

Для оцінки адаптивності розроблені спеціальні програми-тестери, а ранжування пошукових систем враховує цей фактор при видачі завітного для всіх «ТОПу сайтів».

 

 

 

5. Дизайн

Сьогодні актуальним є «плаский дизайн». Тонкі монітори телевізорів і комп’ютерів, екрани телефонів – прямий зв’язок з пласким дизайном сайтів все ж є. Особливості такої графіки – у чарівній простоті двомірної площини.

Лідери світових комп’ютерних технологій давно відмовилися від об’ємних елементів дизайну. Меню «Windows» стало пласким ще з 2010р., логотипи «Youtube» і «Google» позбулися тіней і відблисків у 2015р., а знаменитий плаский екран з іконками «IOS Iphone Apple» з 2012р. став настільки популярний, що доступний у вигляді меню навіть на гаджетах-конкурентах.

Тренд – плаский дизайн сайту полягає у відмові від реалізму – ілюзії тривимірного зображення. Використовуються двомірні об’єкти, виключається ефект глибини, тіні, переходи кольорів, а при зображенні об’єкта додаються тільки його контури. Обираючи дизайн сайту, краще орієнтуватися на мінімалізм і лаконічність. Коротке знайомство користувача з ресурсом повинно давати можливість швидко оцінити сторінку, дізнатися інформацію без відволікаючих вензелів і різнопланових елементів.

 

 

 

6.Контент сайту

Фраза Білла Гейтса “Content is King” на слуху у багатьох вже більше 20 років. І не випадково. В яку б обгортку не загорнути цукерку, вона буде смачною лише при наявності хорошого змісту.

Основні вимоги до контенту стабільні:

• Корисний текст, що відповідає запитам і темі;
• Унікальність сторінок і деталізація важливих моментів;
• Грамотний і логічний виклад, наявність структурованості контенту;
• Відсутність переспаму та інших явних ознак seo-оптимізації.

На перший погляд все просто. Багато власників нових сайтів вирішують, що хороші оцінки в школі повинні хоч якось стати у нагоді, тому писати контент беруться самотуж. Але, не встигнувши сісти на цей саморобний велосипед, падають з нього, розуміючи, що заглиблюватися в сферу копірайтингу і seo-оптимізації немає сил і часу.

 

 

Розвиток контенту йде в ногу з сучасністю. Є маса законів, що регламентують «правильність» текстів на сайтах, причому вони постійно змінюються, враховуючи алгоритми пошукових систем, психологію споживачів, розвиток технологій (наприклад, мобільність користувачів).

Зі 100 осіб, які намагаються освоїти професію копірайтера, більше року працюють тільки 20, а границю постійності 5-ти років проходять 2-3 автора. І справа не тільки в складності написання seo текстів, а також в наявності «письменницьких» здібностей, можливості і бажання щодня створювати десятки тисяч символів – унікальних, цікавих, змістовних …

Тому, навіть маючи філологічну освіту, не варто розраховувати, що свій сайт ви будете писати самі. Манікюр самостійно теж можуть робити всі, але більшість довіряє цю справу майстрам. Створення контенту сайту, як і дизайн, варто делегувати професіоналам, щоб на виході отримати не тільки красивий, але і життєздатний сайт, готовий до конкуренції в своїй ніші.