SoVa знає про все!

Яндекс ІКС – новина чи заміна для ТИЦ

Яндекс оголосив про запуск нової системи оцінки – Яндекс ІКС. Це нововведення є однією з найбільш обговорюваних тем в світі творців сайтів, SEO-оптимізаторів і, звичайно ж, досвідчених копірайтерів. Давайте спробуємо розібратися, що таке Яндекс ІКС, чим він відрізняється від ТИЦ і чи замінює його.

Що таке Яндекс ІКС

 

Яндекс ІКС – це новий принцип оцінки веб-ресурсів (але не їх пошукового ранжування). Дана абревіатура розшифровується як «індекс якості сайтів». За словами розробників, тепер при виставленні «оцінки» сайту будуть враховуватися безліч параметрів, які говорять і про якість самого ресурсу, і про грамотну побудову бізнесу власників сайтів в цілому.

Багато SEO-фахівців говорять, що безпосереднього впливу на місце в пошуку Яндекс ІКС змінювати не буде. Мовляв, не ІКС впливає на місце у видачі, а скоріше навпаки – місце у видачі підвищує ІКС. Ми ризикнемо припустити, що залежність одного і другого параметра все-таки чи вже є, чи ось-ось з’явиться. До речі, твердження про те, що з появою Яндекс ІКС позиції в пошуковій видачі не змінилися, також не зовсім вірні. Змінилися, але не сказати, щоб дуже глобально. Перші в ТОПі не вилетіли за сотню, так само як і з сотні ніхто в ТОП не злетів. Однак просідання або підняття в районі 10 і навіть 15 позицій на 2-4-му аркушах пошукової видачі мають місце бути.

Яндекс замінює ТИЦ на ІКС?

Відповідь однозначна – так, ранжування сайтів на основі кількості і якості посилкової маси, тобто той самий легендарний ТИЦ (тематичний індекс цитування) остаточно відходить у минуле. Закінчилася ціла епоха скупки посилань пачками і тачками. Закривається бізнес бірж посилань і довідкових статей, ніякого толку від цього не буде вже у найближчому майбутньому.

Зараз у вікні Яндекс.Вебмайстер в тих місцях, де зазвичай був показник ТІЦ, вже з’явився рейтинг на основі нового індексу якості сайтів. Яндекс не замінює ТИЦ на ІКС, а вже замінив його. Крапка.

Як підвищувати Яндекс ІКС?

 

Тут ніяких сверхсекретів немає і бути не може. Рекомендації – рівно ті ж, що і при просуванні сайту в пошуку. Щоб Яндекс ІКС (індекс якості сайтів) зростав, необхідно наступне:

  • Створювати якісний, унікальний і цікавий цільовій аудиторії контент;
  • Доповнювати його не менш якісними зображеннями та іншими візуальними елементами;
  • Систематично додавати на сайт нові статті (не забувайте, що ви завжди можете замовити якісні тексти або новини для сайту);
  • Не застосовувати ніяких «чорних» методів просування;
  • Стежити за поведінковими чинниками і намагатися, щоб вони постійно поліпшувалися;
  • Не вестися на фейкові заклики про те, що вам зараз швидко і надійно підвищать Яндекс ІКС.

 

Це прості і, ймовірно, вічні поради. Поки що інших перспектив не передбачається незалежно від Яндекс ІКС або його відсутності.

 

Висновки про Яндекс ІКС і його користь для України

 

Враховуючи українську ізоляцію Яндексу та пов’язаних сервісів. Це нововведення не справить особливого впливу на масу українських сайтів, більшість з яких поки що російськомовна. Проте аналізуючи тенденції Яндексу, варто очікувати подібних змін і від Google, який більш масштабно використовується на Україні.

Найчастіше експерти SEO говорять про те, що Яндекс ІКС – корисна лише як шильда на сайт у вигляді іконки з показником ІКС – як раніше були іконки з ТИЦ. Нібито за цим показником користувач зможе зрозуміти, що цей сайт Яндекс вважає якісним. Або навпаки. Тобто реального ефекту він не дає, стаючи лише непрямим фактором при прийнятті користувачем рішення про подальші дії.

 

Please follow and like us: